loading...
۩۞۩ romehdinio۩۞۩
romehdinio بازدید : 191 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که به شما در طراحی و خلق گرافیک های ۳ بعدی انیمیشنی چشم گیر کمک کند می توانید از نرم افزار MAGIX 3D Maker استفاده کنید. شما می توانید با انتخاب بیش از ۱۰۰۰ نمونه طرح، متن، فونت  و … صدها انیمیشن و استایل مختلف ایجاد کنید. به کمک این محصول می توانید متن ها و گرافیگ های نمونه را به لوگوها، عناوین، کلید ها و … منتقل کنید. این محصول ابزار قدرتمندی است که به کاربر اجازه ی خلق انیمیشن های ۳ بعدی با فرمت GIF و AVI  و یا فیلم های فلش ساده را می دهد. از این نرم افزار می توانید  در ساخت اسلاید شو، فیلم، طراحی وب، لایه ها و … استفاده کنید.

 

MAGIX 3D Maker  طراحی و خلق گرافیک های 3 بعدی با MAGIX 3D Maker 7.0.0.482

 

romehdinio بازدید : 285 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

گاهی در هنگام کار با رایانه به هردلیلی نیاز به ضیط صدا پیدا می کنید. در چنین شرایطی معمولا کاربران به سراغ Sound Recorder نرم افزار معروف و کوچک ویندوز برای این کار می روند. حال آنکه این نرم افزار قابلیت های بسیار محدودی در این زمینه دارد و در مواردی که نیاز به امکانات بیشتر دارید این نرم افزار کارساز نخواهد بود. نرم افزار AVS Audio Recorder یکی از نرم افزارهای بسیار کارآمد در این زمینه است که امکانات جامعی را در اختیار کاربر قرار می دهد. توسط این نرم افزار می توانید صدا را از طریق میکروفون ضبط کنید و یا صدایی را که از اسپیکرهای رایانه در حال پخش است را ضبط نمایید. همچنین می توانید تنظیمات لازم را بر روی صدای خود و یا صدایی که درحال ضبط است اعمال کنید ، کیفیت را تغییر دهید ،  به صدای ضبط شده در خود نرم افزار گوش دهید و از امکانات دیگر نرم افزار بهره مند شوید.

 

AVS Video Recorder ضبط صدا با AVS Audio Recorder 2.4.3.62

 

romehdinio بازدید : 340 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Lighthouse Point 3D Screensaver را که شامل یک فانوس دریایی با محیط بسیار زیبا و دلنشین می باشد برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Lighthouse Point 3D Screensaver اسکرین سیور سه بعدی فانوس دریایی با Lighthouse Point 3D Screensaver 1.1.0.3

 

romehdinio بازدید : 203 پنجشنبه 19 خرداد 1390 نظرات (0)

NeoBook نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت Neosoft است که شما با کمک از آن می توانید بدون دانستن دانش برنامه نویسی برنامه های تحت ویندوز  بسازید. هر کاربر مبتدی می تواند به آسانی با ترکیب متن، عکس، صدا، انیمیشن و دیگر اجزا، برنامه های مالتی مدیایی همچون: کتاب های الکترونیکی، بروشور، کارت تبریک، برنامه های آموزشی، برنامه های آموزش کامپیوتر، کاتالوگ، مجله های الکترونیکی، بازی، آتوران سی دی و دیگر برنامه های از این دست را تهیه کند.
با کمک ابزار های NeoBook می توانید به آسانی و تنها با کشیدن و رها کردن Drag & Drop اجزاء مورد نیاز خود را به برنامه خود افزوده و آنها را بکار ببرید، همچنین به آسانی نقاط حساس HotSpot، کلید های کاربردی Command Buttons، متن، چک باکس، لیست و  … را به برنامه اضافه کنید. همچنین می توانید برای برنامه خود ظاهری مناسب ایجاد کنید که به کاربر امکان حرکت بین صفحات مختلف، پاسخگویی، پیغام های Pop Up، پخش فایل های مالتی مدیا، اجرا دیگر نرم افزار ها،‌ انجام محاسبات، مشاهده سایت های اینترنتی و … را می دهد.

 

NeoBook ساخت برنامه های تحت ویندوز با NeoBook 5.7.0

 

romehdinio بازدید : 234 پنجشنبه 19 خرداد 1390 نظرات (1)

مجموعه ۶ والپپر بی نظیر و با کیفیت از نور را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۶  والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

Light Abstract Backgrounds 6 والپیپر بسیار زیبا از نور های تجزیه شده

 

 

romehdinio بازدید : 255 پنجشنبه 19 خرداد 1390 نظرات (0)

Battle vs. Chess بر اساس ترکیب شبیه ساز حرفه ای شطرنج و یک بازی با گیم پلی اکشن ساخته شده است. همان لحظه که بازیکن تصمیم می گیرد مهره اش را حرکت دهد مهره های شطرنج زنده می شوند و در طول صفحه ی شطرنج حرکت می کنند. اگر در این حرکات یک مربع از خانه های شطرنج پر باشد حالا قسمت اکشن بازی فعال شده و روند بازی را برای لحظاتی در دست می گیرد. وقتی بازیکن ها قونین اصولی شطرنج را رعایت کنند دنباله ای از نبردها در میدان نبرد یا همان صفحه ی بازی شکل می گیرد و شما اتفاقات جالبی را شاهد خواهید بود.
اما صحنه های اکشن واقعی در میدان نبرد اتفاق می افتد. اینجا قوانین شطرنج به طور موقت تعلیق می شوند و تنها هدف در هم شکستن و مغلوب ساختن حریف در یک جنگ تن به تن می باشد. اینجاست که بازی به یک بازی اکشن سنتی تبدیل می شود! تفکر زیاد و بیرحم بودن در این بازی تنها راه پیروزی در آن می باشد. باز هم این نکته را تکرار می کنیم که شبیه سازی شطرنج به بهترین نحو در این بازی صورت گرفته است.

 

Battle vs. Chess بازی زیبای شطرنج Battle vs Chess

 

 

romehdinio بازدید : 251 پنجشنبه 19 خرداد 1390 نظرات (0)

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۱ که در بین مردم با نام E3 2011 معروف می باشد ، نام ۱۵امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۶ الی ۹ ژوئن در شهر لس آنجلس دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز ، این پست بازی تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|کیفیت HD 720P شب اول ، ۶ ژوئن ، به پست افزوده شد|

 

e3 2011 cover دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری 2011 با نام E3 2011

 

 

romehdinio بازدید : 223 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

حتما شما هم در اینترنت دانلود میکنید و شاهد آن هستید که سرعت اینترنت ها کم بوده و مدت زمان طولانی را باید صرف کرده تا نرم افزار مرد نظر دانلود شود و یا این که ممکن است ارتباط اینترنتی شما قطع شود و شما باید دوباره آن فایل را دانلود کنید و بعضی از نرم افزار ها که از حجم بالایی برخوردار هستند را نمیتواند با دانلود منیجر های خود مرورگر دانلود کرد زیرا این دانلودر ها تغییر در سرعت به عمل نمی آورند و در بعضی از مواقع باعث قطعی و نداشتن امکان Pause هستند .
نرم افزار Orbit Downloader 4.1.0.1 Final نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد . شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت دانلودها دریافت کنید. نسخه پرتابل این نسخه هم در فایل فشرده موجود هست . تفاوت نسخه پرتابل در این است که نیاز به نصب ندارد . و برای اجرا فقط کافیست بر روی آیکون برنامه کلیک کنید .

 

Orbit Downloader مديريت دانلود حرفه اي با Orbit Downloader 4.1.0.1 Final

 

romehdinio بازدید : 217 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

Registry Winner 6.3.6.7 با توجه به اهمیت رجیستری در سیستم عامل ویندوز ،داشتن یک نرم افزار که بتوان به وسیله آن مشکلات رجیستری را مرتفع کرد و آن را همیشه مرتب و سالم نگهداشت از ملزومات است. مثل دیگر برنامه هایی که شما در سیستمتان به آنها نیاز دارید داشتن یک چنین دستیار و برنامه ای نیز ضروری است. همیشه درصد بالایی از کندی ها و مشکلات ایجاد شده در سیستم به خاطر مشکلات و خطاهای موجود در رجیستری می باشد. پس اگر شما بتوانید از یک پاک کننده رجیستری برای حذف این خطاها استفاده و رجیستری خودتان را اسکن کنید درصد بالایی از مشکلات سیستمتان رفع خواهد شد.Registry Winner که از دانلودها ، دریافت میکنید به عنوان یک پاک کننده عالی رجیستری است که ما قصد داریم شما را با قابلیتها و امکانات آن آشنا کنیم. این برنامه با عملکرد فوق العاده خود باعث می شود تا سرعت سیستم شما بهینه سازی شود ومشکلات موجود در رجیستری مرتفع گردد. این برنامه قادر است تا بصورت چشمگیر و قابل توجهی سرعت سیستم شما را افزایش دهد.

 

Registry Winnerd مديريت و پاكسازي رجيستري با Registry Winner 6.3.6.7

 


romehdinio بازدید : 224 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت دانلود کتاب الکترونیکی ( Ebook ) مجموعه پیامک های فلسفی را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این کتاب شامل پیامک و جملات فلسفی ، سخنان بزرگان و جملات قصار که با فرمت جاوا در سایت دانلود تهیه شده و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد .

 

sms falsafi کتاب مجموعه پیامک های فلسفی با فرمت جاوا

 

romehdinio بازدید : 249 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Orange Bridge ScreenSaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Orange Bridge اسکرین سیور جدید و بسیار جالب  به نام Orange Bridge ScreenSaver

 

romehdinio بازدید : 223 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Jungle Monkees را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Jungle Monkees بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده Jungle Monkees 1.0 برای اندروید

 

romehdinio بازدید : 216 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

2011.06.08

 

Username: EAV-42925980
Password: dd3ca2rsk4

Username: EAV-43302245
Password: xv88fdst7r

Username: EAV-43620599
Password: 6h7n28va54

Username: EAV-43826654
Password: 437d25scx7

Username: EAV-44119993
Password: ab6t8fud6v

Username: EAV-44418130
Password: jfnpjcnc26

Username: EAV-44616882
Password: 7khrrmje3f

Username: EAV-44662873
Password: xrpb44jkfp

Username: EAV-44662880
Password: uxx6jdfubn

Username: EAV-44662889
Password: jhkb2adkkh

Username: EAV-44679941
Password: xe24rxf4u8

Username: EAV-44695913
Password: 4m2fj7hbmd

Username: EAV-44702266
Password: c6mu7m7uu8

Username: EAV-44770006
Password: j528dtaucd

 

Username: EAV-44770007
Password: vb8ddka44t

Username: EAV-45230137
Password: mv2mux7rbb

Username: EAV-45230143
Password: rkerh7tjtu

Username: EAV-45231096
Password: ue34j45mf3

Username: EAV-45231109
Password: vbn3nknpsh

Username: EAV-45312547
Password: 5m3j4dua64

Username: EAV-45312559
Password: scfc77e6r5

Username: EAV-45691940
Password: mu6bknbdxa

Username: EAV-45727591
Password: 5v768r7crn

Username: EAV-45727597
Password: 8kmau2s6a7

Username: EAV-45737779
Password: 27p3mv6rj8

Username: EAV-45960876
Password: uhumt2f6t6

Username: EAV-45960878
Password: 47uhntrtt2

Username: EAV-45984917
Password: jt2scm7u2t

Username: EAV-46142405
Password: 5bnu4xe6u4

Username: EAV-46142407
Password: m7uxukr3mc

Username: EAV-46142411
Password: j8b7n24654

Username: EAV-46142415
Password: brj5bfnru7

romehdinio بازدید : 229 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

Web Builder نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از ۱۰۰ قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.

 

WYSIWYG Web Builder طراحی و ساخت صفحات وب با WYSIWYG Web Builder 7.6.3 (قابل حمل)

 

 

romehdinio بازدید : 224 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Floral Design Elements Vector را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Floral Design Elements مجموعه وکتور بسیار زیبا با نام Floral Design Elements Vector

 

romehdinio بازدید : 216 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

با استفاده از این برنامه می توانید سلامت هارد خود را چک کنید. Hard Drive Inspector با استفاده از امکان S.M.A.R.T در مادربرد هارد را چک می کند و پارامترهای لازم آن را تست کرده و به شما خواهد گفت که خوب کار می کند یا خیر و اگر مشکلی دارد چیست و برای رفع آن باید چکار کنید. این کار باعث می شود که هارد شما به طور ناگهانی نسوزد و اطلاعاتتان از بین نرود. از ویژگی های خوب برنامه فارسی بودن کامل محیط برنامه می باشد البته اگر امکان فارسی در ویندوز شما فعال شده باشد. همچنین این برنامه دمای هارد را در هر لحظه در کنار ساعت ویندوز نمایش می دهد.

 

Hard Drive Inspector بررسی سلامت هارد دیسک با Hard Drive Inspector 3.90.407 (قابل حمل)

 

romehdinio بازدید : 260 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

این بار در سایت بزرگ دانلودها ، مجموعه ۲۰ والپپر بسیار زیبا و دیدنی در سایز ۳۲۰×۲۴۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این تصویر زمینه ها با کیفیت بالا بوده و شما می توانید بر روی موبایل خود استفاده و لذت ببرید.

 

20mobw مجموعه 20 والپیپر باکیفیت و بسیار زیبا در سایز 320x240 موبایل

 

romehdinio بازدید : 225 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

Tracks Eraser Pro نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.

 

Tracks Eraser Pro پاک سازی کامل تمامی ردپاها در ویندوز با Tracks Eraser Pro 8.51 (قابل حمل)

 

 

romehdinio بازدید : 245 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

مجموعه ۵۴ والپپر بسیار زیبا در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۴ والپپر زیبا در سایز ۳۶۹۶×2464 و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

54 National Wallpapers مجموعه 54 والپیپر بسیار زیبا و تماشایی از مناظر طبیعی

 

romehdinio بازدید : 232 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Doodle Jump را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Doodle Jump بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده Doodle Jump 1.6.6 برای اندروید

 

romehdinio بازدید : 216 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (0)

TechSoft MirrorFolder نرم افزار Real – Time برای برنامه ریزی و گرفتن بکاپ از فایل ها سیستم محلی / شبکه / دیسک های قابل حمل و … می باشد . شما می توانید از فایل های مهم خود بر روی دیگر ابزار های ذخیره سازی در سیستم محلی / شبکه / دیسک های قابل و … بصورت اتوماتیک بکاپ تهیه کنید . این نرم افزار با تمام ویندوز ها سازگار است .

 

mirrorfolder برنامه ریزی و گرفتن بکاپ از فایل ها با TechSoft MirrorFolder 5.0.276.91

 

romehdinio بازدید : 285 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (0)

Logon Screen  نام نرم افزاری جالب و رایگان برای تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز ۷ می باشد. توسط این برنامه ، به راحتی می توانید هر زمان که خواستید عکس زمینه صفحه ورود ویندوز ۷ را به عکس دلخواه خود تغییر داده و نیز هر زمانی که خواستید آن را به حالت اولیه خود برگردانید. این نرم افزار نیازی به نصب نداشته و قابل حمل می باشد. سرعت انجام این کار توسط این نرم افزار خیلی خیلی بالا می باشد.

 

logon screen تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز ۷ با Logon Screen 2.52

 

romehdinio بازدید : 203 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (0)

 افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد.هم اکنون میتوانید  نسخه نهایی نرم افزار کاملا رایگان و اپن سورس LibreOffice مخصوص سیستم عامل ویندوز را دانلود نمایید  این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.

 

offic رقیبی قدرتمند برای نرم افزار microsoft office با نام LibreOffice 3.4.0 Final (قابل حمل)

 

romehdinio بازدید : 191 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

Haihaisoft Universal Player پخش کننده رسانه قدرتمند که تمام فرمت های دیجیتالی را پشتیبانی می کند. همچنین فایل های پشتیبانی شده توسط DRM-X را پخش می کند. این نرم افزار با Windows Media Player ،Real Player ،Adobe Flash Player ،Apple QuickTime Player ،PowerDVD ،Flash Video (FLV) Player ،Internet Explorer برابری می کند. این نرم افزار شامل ۳ نوع پوسته می باشد که می توانید به دلخواه هر یک از آنها را انتخاب نمایید. همچنین می توانید خودتان برای پخش کننده پوسته طراحی نمایید.

 

Haihaisoft Universal Player پخش انواع فرمت های مالتی مدیا با Haihaisoft Universal Player 1.5.7.0

 

romehdinio بازدید : 730 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط تیم دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

winxp 2010 سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپدیت تا January 2011

 

 

 

ویژگی های Windows XP SP3 :
- بهبود امنیت در Internet Explorer
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- ویژگی Network Access Protection
- ویژگی black hole router detection
- رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا
- و …

محتویات سی دی ویندوز اکس پی سرویس پک ۳:
- آخرین نسخه ویندوز ایکس پی سرویس پک ۳ (آپدیت January 2011)
- نصب ویندوز به صورت ۱۰۰% ریجیستر مایکروسافت
- نرم افزار Windows Media Player 11

- آخرین نسخه نرم افزار DirectX برای اجرای بازی ها

- آخرین نسخه Internet Explorer 8

- پشتیبانی از تمامی درایورهای Sata و Raid

- آخرین آپدیت نرم افزار Flash Player برای مشاهده فایل های ویدیویی و فلش های آنلاین

- آخرین آپدیت های مربوط به MSXML 4.0

- آخرین آپدیت های تمامی پکیج مربوط به Microsoft Visual C + + Runtimes

- و … !

 

romehdinio بازدید : 239 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

 

Google Earth Plus 6.0.3.2197 Final مشاهده زمین و سیارات با Google Earth Plus 6.0.3.2197 Final

 



romehdinio بازدید : 236 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها نسخه جدید مرورگر معروف و محبوب Firefox Beta v5.0 برای گوشی های اندروید نسخه ۲ به بالا را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد .مواردی که در نسخه جدید به برنامه اضافه گردیده اند شامل : اضافه کردن Do Not Track option در تنظیمات ، حرکت افقی روان تر و انیمیشن های CSS3 ، افزایش سرعت, مخصوصا در لود صفحه در شبکه ۳G ، اصلاح یک سری از باگ ها و سازگاری با SwiftKey می باشند . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Firefox Beta v5.0 نسخه جدید و محبوب مرورگر Firefox Beta v5.0 برای اندروید

 

romehdinio بازدید : 277 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

IDM Cracker Tool 1.0 نام نرم افزاری می باشد که با آن می توانید تمامی نسخه های نرم افزار محبوب و کاربردی Internet Download Manager یا به عبارت ساده تر IDM را کرک نمایید. ویژگی که این نرم افزار نسبت به تمامی تسخه های دیگر آن دارد این است که از سورس نرم افزار را کرک و پچ می نماید و به همین دلیل نیازی نیست که برای هر نسخه از نرم افزار ، یک پچ جدا داشته باشد. این نرم افزار را می توانید برای اولین بار در دنیا ، از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

IDM Cracker Tool 1.0 کرک کردن تمامی نسخه های IDM با IDM Cracker Tool 1.0

 

romehdinio بازدید : 201 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (1)

این بار نرم افزاری جالب برای گوشی های اندروید نسخه ۲ به بالا برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما واقع گردد . نام این نرم افزار Photaf 3D Panorama Pro v2.8.1 بوده که  با کمک آن قادر خواهید بود تا تصاویر پانورما ( ۳۶۰ درجه ای ) ، با گوشی های اندرویدی خود تهیه نمایید . از ویژگی های این نرم افزار می توان : عکاسی دستی و خودکار ، چسباندن خودکار عکسهای گرفته شده ، نصب برنامه روی کارت حافظه (اندروید ۲٫۲)  ، استفاده تصاویر گرفته شده بعنوان Live Wallpaper ، عکاسی HD و عکاسی در حالت عمودی (Portrait) را نام برد . این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Photaf 3D Panorama Pro v2.8.1 عکسبرداری پانورما در گوشی اندروید با Photaf 3D Panorama Pro v2.8.1

 

romehdinio بازدید : 212 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

Guitar Pro 6 نام بهترین نرم افزار در زمینه ویرایش تبلت های موسیقی با صداهایی کاملا واقعی و توانایی برای ایجاد ترک های کامل شما می باشد. همچنین این نرم افزار یک آموزش قدم به قدم و کتاب موسیقی حرفه ای می باشد. استانداردهایی که در این نرم افزار وجود دارد ، استفاده از این نرم افزار را نه تنها برای نوازندگان گیتار ، بلکه برای همه ی نوازندگان و موسیقی دانان فراهم کرده است. بوسیله این نرم افزار ، تمامی نیازهای شما برای یک نوازندگی حرفه ای و دقیق برطرف خواهد شد. شما می توانید نت به نت از آهنگ خود را در این نرم افزار وارد نمایید و همچنین روش نواخته شدن آن را بر روی دسته ی گیتار با سرعت های متفاوت مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|برای اولین بار ، به همراه تمامی بانک های صوتی نرم افزار با حجم ۲ گیگابایت|

 

Guitar Pro 6.0.8 r9626 Final نرم افزاری همه کاره برای گیتار با نام Guitar Pro 6.0.8 r9626 Final

 

 

تعداد صفحات : 46

درباره ما
Profile Pic
بهترین وبلاگی که می توانید با نظرات خود آن را بزرگتر گردانید. ۩۞۩ متفاوت ترین،بزرگترین۩۞۩ ♥ وبلاگ تفریحی دانلود ♥ ..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1358
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 380
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 4,912
  • بازدید سال : 40,396
  • بازدید کلی : 819,091